שאלה 17 - בית המקדש השלישי, האם הוא ינחת עלינו משמיים, או ינחיתו אותו עלינו בכח הזרוע?

המסע שהוביל אותי לשאול את השאלה הזו, מתחיל לפני שנים כשקראתי את הברית החדשה.
במהלך חיי יצא לי לפגוש הרבה נוצרים, והם לא מה שהם הצטיירו לי מסיפורי ההפחדות, ששמעתי בילדותי, על אנטישמיות (שאלה 15). סיפרו לי שהנוצרים מאמינים בעלילות דם (שאלה 16). לימדו אותי שהם שונאים את היהודים, כי הם מאמינים שהם הרגו את המשיח. בקיצור, כולם רוצים להשמיד אותנו.
הייתי צריכה לצאת מישראל כדי ללמוד שלרוב זה ממש ההפך. מצאתי אנשים שיש להם המון הערכה לישראל וליהודים. האמת, הרבה יותר מיש לי.
השיא מבחינתי היה, כאשר פגשתי אישה שהכריזה בבטחון בפניי, שהיהודים אמורים לשלוט על העולם. אני יודעת, גם אני הייתי בשוק.
לפני שנים חברה הביאה לי את הברית החדשה במתנה. היא ידעה שאני מתעניינת בסיפור והביאה לי עותק מיוחד. היה בו תרגום גם בעברית וגם באנגלית, והיה היה ערוך בדרך מיוחדת. מול כל עמוד בעברית, היה את העמוד באנגלית. וכך קראתי אותו. בפעם אחת את העברית ואת האנגלית במקביל. זה עזר לי להבין דברים אחרת. לפעמים היה לי צורך בנוסח האנגלי, כדי להבין את העברי. להבחין בקלות בשינויים בתרגום. זה גם גרם לי לראות הרבה מילים משתי השפות באור אחר. זה היה תהליך קריאה מרתק בפני עצמו. למדתי ממנו המון, וזה מצדיק פוסט בפני עצמו.

כבר מהפרק הראשון של הברית החדשה, קלטתי משהו מוזר.   מדוע מתחילים את הספר עם פירוט של השושלת של בעלה של מרים. יותר מחצי מהפרק הראשון. 16 פסוקים מוקדשים לבעל. פסוק אחד עובר, וכבר מספרים לנו שלא רק שהוא לא הבעל אלא ארוס,אלא שהוא בכלל לא האב. 

הברית החדשה, הבשורה על פי מתי א.
16 וְיַעֲקֹב הוֹלִיד אֶת־יוֹסֵף בַּעַל מִרְיָם אֲשֶׁר מִמֶּנָּה נוֹלַד יֵשׁוּעַ הַנִקְרָא מָשִׁיחַ׃
18 וְזֶה דְבַר הֻלֶּדֶת יֵשׁוּעַ הַמָּשִׁיחַ, מִרְיָם אִמּוֹ הָיְתָה מְאֹרָשָׂה לְיוֹסֵף, וּבְטֶרֶם יָבֹא אֵלֶיהָ נִמְצֵאת הָרָה מֵרוּחַ הַקֹּדֶשׁ׃
כל הסיפור כולו, מבוסס על הרעיון שאימו התעברה מרוח הקודש. זרע של גבר לא היה מעורב שם. אז למה טרחו כל כך לפרט על מקורות הדי,אן,איי שלו?
עדיין לא מצאתי תשובה מספקת, ויש לי תאוריה משלי, אך היא תתאים יותר למקום אחר. כאן אני רוצה להתמקד במשהו אחר שמשך יותר את תשומת ליבי. הרבה יותר.
 
הברית החדשה, הבשורה על פי מתי כא, א'-ה'. (כמובן שהדגשות הן שלי)
1 וַיְהִי כַּאֲשֶׁר קָרְבוּ לִירוּשָׁלַיִם וַיָּבֹאוּ בֵית־פַּגֵי אֶל־הַר הַזֵּיתִים וַיִּשְׁלַח יֵשׁוּעַ שְׁנַיִם מִן־הַתַּלְמִידִים׃
2 וַיֹּאמֶר אֲלֵיהֶם לְכוּ אֶל־הַכְּפָר אֲשֶׁר מִמּוּלְכֶם שָׁם תִּמְצְאוּ אָתוֹן אֲסוּרָה וְעַיִר עִמָּהּ הַתִּירוּ אֹתָם וַהָבִיאוּ אֵלָי׃
3 וְכִי־יֹאמַר אִישׁ אֲלֵיכֶם דָּבָר וַאֲמַרְתֶּם הָאָדוֹן צָרִיךְ לָהֶם וּמִיָּד יְשַׁלְּחֵם׃
וְכָל־זֹאת הָיָתָה לְמַלּאת מַה־שֶׁנֶּאֱמַר בְּיַד הַנָּבִיא לֵאמֹר׃
5 ‏[1]אִמְרוּ לְבַת־צִיּוֹן הִנֵּה מַלְכֵּךְ יָבוֹא לָךְ עָנִי וְרֹכֵב עַל־חֲמוֹר וְעַל־עַיִר בֶּן־אֲתֹנוֹת׃

הוא ביקש מתלמידיו להביא לו אתון, כדי להגשים את הנבואות.
חמורו של משיח ויקיפדיה:
מקור האמירה הוא בדברי זכריה הנביא:
"גִּילִי מְאֹד בַּת צִיּוֹן, הָרִיעִי בַּת יְרוּשָׁלִיַם, הִנֵּה מַלְכֵּךְ יָבוֹא לָךְ, צַדִּיק וְנוֹשָׁע הוּא, עָנִי וְרֹכֵב עַל חֲמוֹר, וְעַל עַיִר בֶּן אֲתֹנוֹת".
— ספר זכריה פרק ט', פסוק ט'.
ה"מלך" המוזכר בפסוק זה נדרש בספרות חז"ל כמכוון למשיח.

זה לא המקרה היחיד, או הראשון.
13 וַיֵּצֵא מִנְּצֶרֶת וַיָּבֹא וַיֵּשֵׁב בִּכְפַר־נַחוּם אֲשֶׁר עַל־שְׁפַת הַיָּם בִּגְבוּל זְבֻלוּן וְנַפְתָּלִי׃
14 לְמַלֹאת הַנֶּאֱמָר עַל־פִּי יְשַׁעְיָהוּ הַנָּבִיא לֵאמֹר׃
15 ‏[4]אַרְצָה זְבֻלוּן וְאַרְצָה נַפְתָּלִי דֶּרֶךְ הַיָּם עֵבֶר הַיַּרְדֵּן גְלִיל הַגּוֹיִם׃
16 הָעָם הָהֹלְכִים בַּחֹשֶׁךְ רָאוּ אוֹר גָּדוֹל ישְׁבֵי בְּאֶרֶץ צַלְמָוֶת אוֹר נָגַהּ עֲלֵיהֶם׃

23 וַיָּבֹא וַיֵשֶׁב בְּעִיר הַנִּקְרֵאת נְצָרֶת לְמַלּאת הַדָּבָר הַנֶּאֱמָר עַל־פִּי הַנְּבִיאִים כִּי נָצְרִי יִקָּרֵא לוֹ׃ 

זאת הייתה הפעם היחידה שניתקלתי ברעיון הזה שהמשיח אמור להקרא נוצרי. עד היום לא מצאתי מישהו שמדבר על אפיון שכזה. 
אני לא יודעת בדיוק את הפרטים של הנבואות. אני לא יודעת אם זה נכון או לא. אני מנחשת שזה לא חלק מהקריטריונים. 

יש עוד דוגמאות, אבל זה עם האתון היה הכי חזק לטעמי.
זה הפתיע אותי. הדבר האחרון לו ציפיתי. זה לא עזב אותי. 
לא מדובר במעשיה על ניסים ונפלאות. לא סיפור על צירופי מקרים, שרק יד אלוהים יכולה להפיק. הוא היה תלמיד חכם, הוא כנראה למד את הנבואות לבוריים. הוא כנראה לא חשב שהוא באמת משיח, אבל יצר לעצמו את התפאורה הרצויה לפי ההוראות. זה מסתדר לי עם הסיפור. אבל מדוע הוא לא הסתיר את זה? מדוע הוא מסביר שהוא עושה את מה שהוא עושה, מכיוון שהוא רוצה למלא את הנבואות התנכיות?
מדוע הוא דיבר על זה בגלוי?
השאלה הזאת לא עזבה אותי, והובילה אותי לעוד שאלות. מה אנחנו אמורים ללמוד מזה? מה המסר שהסופר ניסה להעביר לנו? או אולי זה מסר שהועבר לנו דרך הסופר?
לגבי כל זה אני יכולה רק לנחש. 
אופציה אחת שעלתה לי, היא שאולי הסיפור שלו הוא בעצם אזהרה. אזהרה לא רק מפני נביאיי שקר, אלא ממגשימי שקר. זה מראה שתמיד יש סיכוי שמישהו ינצל נבואה ישנה, כדי לסחוף אנשים אחריו. 
המסר שאני קיבלתי הוא שיש להזהר להאמין לנבואות באופן כללי. עצם ההתגשמות שלהן, בעצם עדיין לא מוכיח דבר. מבחינתי זו אזהרה מאנשים שינסו להגשים נבואות. אזהרה מאנשים שיחליטו לקדם בעצמם את ענייניי הנבואה, במקום לחכות לזמן המתאים לפי התוכנית המקורית שנאמרה לנביאים. יש צורך לשים לב, כי יהיו כאלה שלא ירצו לחכות לזמן המתאים למקור ממנו כביכול באה הנבואה, אלוהים.

שהתחלתי את מסעי, מצוידת באינפורמציה ממסדית חילונית (שאלה 2), חשבתי שבית המקדש אמור לנחות מהשמיים. חשבתי שאם הנבואה באמת תתגשם אז אין סיכוי שלא נאמין בה יותר, כי זה יהיה מלווה בניסים ונפלאות. זה הסיפור היחידי שהיה לי בראש.

זה לא שטעיתי לגמריי. פשוט לא הייתי מודעת לכך, שגם זה נתון לפירושים שונים.
בית המקדש השלישי - ויקיפדיה:
על פי תפיסה עממית רווחת, בית המקדש השלישי ירד מן השמיים. 
לעומת זאת, הרמב"ם[26] מתאר את המקדש השלישי כמקדש בנוי בידי אדם. 

חב״ד מסבירים את זה קצת אחרת. הוא יבנה על ידי בני אדם, אך אחרי שהמשיח יתגלה.

לדעה אחת - יבנה בית המקדש השלישי על ידי הקדוש ברוך הוא בעצמו[1], ובלשון רש"י[2]"מקדש העתיד שאנו מצפין בנוי ומשוכלל הוא יגלה ויבוא משמים, שנאמר מקדש ה' כוננו ידיך". מסיבה זו לא ייחרב בית המקדש השלישי, בגלל היותו מעשי ידי ה', שלא כבתי המקדש הקודמים שהיו מעשי ידי אדם[3].

לדעה שנייה - יבנה בית המקדש השלישי על ידי עם ישראל בהנהגת מלך המשיח[4]. כדעה זו פסק להלכה הרמב"ם[5].


בעקרון מאז חורבן בית שני, היה נסיון אחד שלא סיימו אותו. בנייתו הופסקה בגלל רעידת אדמה, ומה שהספיקו לבנות נהרס.
מה שכן, רבים לא מודעים לכך שאנחנו נמצאים בעיצומו של עוד נסיון.
הוקמה מדינה יהודית בארץ ישראל. ירושלים היא עיר בירתה. נשאר רק להשתלט על הר הבית, כדי להשלים את הנבואה.
החלום על בית מקדש לא פסח על החילונים. הוא מופיע אפילו אצל 'חוזה המדינה'.
בית המקדש השלישי - ויקיפדיה:

בית המקדש היה חלק גם מחזונם המדיני של אישים בציונות החילונית. כך בתיאורו של הרצל את מדינת היהודים:

בית המקדש הוקם מחדש כי הגיע הזמן לכך. הוא נבנה כבימים עברו, מאבני גזית שנחצבו במחצבות המקומיות והתקשו באוויר הצח. שוב עמדו העמודים, היצוקים נחושת, לפני קודש הקודשים של ישראל. העמוד השמאלי נקרא בועז והימני נקרא יכין. בחצר הקדמית עמדו מזבח אדיר עשוי נחושת וכיור המים הרחב המכונה 'ים-הנחושת', כמו בימים הרחוקים ההם, כששלמה המלך משל בארץ. 
אם הרצל היה אתאיסט, מדוע שירצה לבנות בית מקדש שלישי? הרי בית המקדש נועד כמשכנו של אלוהים, והוא כאתאיסט אמור היה לא להאמין בו.
מה שכן, יש כאלה הטוענים שהוא בכלל היה יותר בקטע של הנצרות. עובדה זו משנה לגמרי את התמונה.
ב-1892 כתב הרצל כי עדיף שכל היהודים יתנצרו. במכתב למוריץ בנדיקט הוא מפרט: "יש לי בן. הייתי מעדיף להתנצר היום או מחר, כדי שתקופת החברות שלו בנצרות תתחיל מוקדם ככל האפשר... אבל אינני יכול לעשות זאת משתי סיבות: ראשית, אני עתיד לפגוע באבי... ושנית, אין לנטוש את היהדות כל עוד קיימת עוינות כלפיה... יש ליצור תחילה מצב של סובלנות, ואחר כך להעביר את כל היהודים כגוף אחד אל הנצרות".

באמת לא למדתי את זה בבית ספר. לא למדתי שם עוד הרבה דברים הקשורים לחוזה המדינה, שבעצם מהותיים כדי להבין את ההיסטוריה של המדינה אליה נולדתי. עדיף אבל שאשאיר את זה למקום אחר, ואתמקד למה שקשור ישירות לשאלה של הפוסט הזה.

הציונות הדליקה את דמיונם של רבים.
בהתחלה באופן תאורתי. הרבה התכתבויות ודיבורים. זה התחיל הרבה לפני קום המדינה. כמה לפני, זאת גם שאלה שדורשת פוסט מיוחד בשבילה.

הרב קוק, הרב הירשזון והרצל על בניין המקדש חידוש הקורבנות.
כן מותר לעלות על הר הבית, או אולי בעצם אסור.
כן הקרבת קורבנות, או צריך להסתפק בבית תפילה בו ישירו פיוטים.
לא הייתי מודעת לפילפולים האלו. הייתי תקועה בבית המקדש שאמור לרדת מהמרומים. כאשר התעוררתי, התגלתה לי מציאות לקוחה מספרים בדיוניים.


בארגוני המקדש מספרים כי התמורה המתקבלת ממטבעות "מחצית השקל" הנרכשות הן קודש לפעילות לקידום בנין המקדש, להעמדת מזבח חדש בציון, לתירגול עבודות המקדש בציבור, ולרכישת ציוד ונטיעות ליין מקדש ולשמנו ודגנו ומנחותיו בטהרה ובשמים לשמן המשחה.






אז מסתבר שבאמת יש אנשים שלא בקטע לחכות שבית המקדש ינחת אליהם מהשמיים, והם נחושים להקים אותו עוד בדורינו.

בשביל בית מקדש צריך גם סנהדרין. ויקיפדיה:
מקור המילה ביוונית: συνέδριον (תעתיק: סִינְהֶדְרִיוֹן), ופירושה המקורי "מועצה" או "מקום כינוס" (מילולית: ישיבה ביחד).
מילה יוונית שהוחדרה ליהדות על ידי חז"ל.
אני חושבת שזה פרט מאוד חשוב לאור מה שלמדתי עליהם עד עכשיו. הספקתי לגעת בזה בשאלה 3 ובשאלה 10
אז מסתבר שגם לזה כבר דואגים.
הסנהדרין החדשה - ויקיפדיה:

התנועה החלה בראשית שנות האלפיים, כאשר שני צעירים, איתי לוי וחגי וייס, החתימו 250 רבנים על מוכנותם להקמת מועצה שתאגד את כלל הרבנים בארץ. עם זאת, כאשר לא הצליחו להשיג הסכמה כלל-רבנית בנושא החליטו לקדם את רעיונם בכל זאת, בתמיכת אגודת "השיבה שופטינו - לכינון בית הדין הגדול", שאחד מהבולטים בתומכיה היה פרופ' הלל וייס. בספטמבר 2004 קיים הרב משה הלברשטאם סמיכה למספר רבנים. באוקטובר באותה שנה, התכנסו 71 רבני הסנהדרין בטבריה, ביניהם הרב מאיר מאזוז, הלל וייס שהוכתר לדובר הסנהדרין, הרב ישראל אריאל, והרב יואל שוורץ אשר זכה לתפקיד אב בית הדין.[2]


"קבוצת רבנים מכל גווני הקשת התורנית, שהגו את חידוש המוסד העתיק, מבטיחים כי בישיבות, שיתקיימו מדי חודשיים בירושלים, יפעלו בדיוק על פי התקנות העתיקות, יביאו לדיון נושאים בוערים ויביאו לגאולה בתוך עם ישראל."


עכשיו השאלה המתבקשת היא עד כמה העניין מקודם בפוליטיקה?

לפני כן חשוב לציין שאחת ממצוות בני נח, היא חיוב להקים בית דין עולמי, כלומר סנהדרין. אפשר לקרוא על איך מנסים לדחוף אותם לפוליטיקה העולמית בשאלה 4, ובשאלה 5. הכל קשור להכל, וצריך לזכור את זה.






האם אפשר להפריד את הטקס הזה מפוליטיקה?
טקס בו השתתפו ראש ממשלת ישראל, מזכיר המדינה של ארצות הברית, והשגריר האמריקאי בישראל
טקס חתימה שנעשה מתחת לכותל, עם עבודות אומנות המיועדות לשימוש בבית המקדש הבא. 
על מה הם חתמו אני לא יודעת, אך אין לי ספק שזה משהו שצריך לשים עליו את תשומת הלב.
במהלך כתיבת הפוסט הגעתי לכתבה עכשווית, שנכתבה בעקבות הסכם שלום המפתיע והתמוה שנחתם השבוע. 
יכול להיות ששני הדברים קשורים?
ג׳רוזלם פוסט 13.09.20:
It is no coincidence that the deal to normalize relations between the State of Israel and the United Arab Emirates is called the “Abraham Accords.” 

One of the most abnormal and aberrant things about the Middle East conflict is the rejection of a Jew’s right to pray on the Temple Mount. This must change if an accord between Abraham’s children is truly meant to be meaningful.

האם הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות קשור גם לרצון להשתלט סוף סוף על הר הבית?

יש יותר מדי דברים מוזרים בהסכם הזה.
בדרך כלל שמדברים על הסכמים באנגלית, משתמשים במילה agreement או deal. פעם ראשונה שאני נתקלת במושג אקורד כהסכם. אני מתארת לעצמי שזה לא סתם, ויש לזה משמעות. כמו שיש משמעות לכך שלא נוגנו ההימנונים, מסורת ידועה. 
עוד אירוע לא מובן, הקטע של המפתח של הבית הלבן שניתן לביבי ואשתו, על יד נשיא ארצות הברית ואשתו.
 
אין ספק עניין תמוה ביותר בפני עצמו, אך נחזור לעיניינו, בית המקדש.

ב- 2009 עשו סקר לבדוק מה ישראלים חושבים על זה. מסתבר שיש גם חילונים שאין להם בעיה עם העניין
בית המקדש השלישי - ויקיפדיה:

על פי סקר של ynet בשיתוף עמותת גשר שנערך ביולי 2009, 64% מהיהודים בישראל, ובתוכם אף חילונים רבים, מצדדים בבניין בית המקדש. הרב דניאל טרופר אמר על כך: "אנו עם בעל חיבור היסטורי מדהים. בית המקדש חרב, וכמעט שני שלישים מכלל האוכלוסייה רוצים שהוא ייבנה מחדש. אינני חושב שמדובר כאן בהצעה מעשית, אבל נראה שתשעה באב באמת מהווה יום של זיכרון משמעותי לרוב העם."[38].

בשאלה 15 כבר נגעתי בבעתיות של סטטיסטיקות. גם כאן מדובר בסקר בעייתי. מדובר בסקר קטן, שבודק בסך הכל 516 אנשים, וכמה כבר אפשר ללמוד מזה. למרות שאני מאמינה שהן מניפילוטיביות, בכל זאת אבדוק על מה מדובר.

סקר: 64% מהישראלים רוצים בית מקדש - ווינט:

בחלק השני נשאלו המשתתפים האם היו רוצים שבית המקדש יוקם מחדש. 64% השיבו בחיוב – בהם 33% ש"מאוד רוצים" ו-31% ש"די רוצים", ו-36% בשלילה – 31% "לא כל כך" ו-5% "בכלל לא". פילוח להגדרות דתיות מלמד כי לא רק החרדים והדתיים מצפים לבניין הבית - 100% ו-97% (בהתאמה), אלא גם הציבור המסורתי – 91% (!) ורבים מהחילונים – 47%.


אין לי מושג איך חילונים יכולים לשקול כזה דבר.
האם הם לא מודעים לכך שלפי ההלכה, יש סיכוי גדול שהם יהיו בין הסקולים?
"בית דין היהודים", הסמכות המשפטית השניה במעלה לאחר בית הדין הרגיל של הקהילה, שטיפל בענייני עונשין חמורים בין יהודים ובסכסוכים שבין יהודי ונוצרי, היה מקיים את ישיבותיו עפ"י רוב ב"פוליש" של בית הכנסת (או בבית-הקהילה שע"י בית הכנסת) בסכסוכים פעוטים (שני זהובים ופחות מכך) הסתפקו השופטים בשבועה בפתח בית-הכנסת ובמקרים אחרים דרשו שוב את פתיחת ארון הקודש, למתן יתר תוקף לשבועה. בין עונשי הגוף הקשורים במוסד בית הכנסת יש להזכיר בייחוד את העמידה ב"קונא", עמוד הקלון שנקבע ב"פוליש" בית הכנסת. ה"קונא" היתה עשויה קולר ושרשרת המחוברים לקיר, ובאמצעותם היו מרתקים את העבריין, בצוארו או בידיו, לשתים עשרה שעות ומעמידים אותו לעיני הקהל לחרפתו. יש ואפילו ספר שיצא דינו לשריפה נתלה תחילה ב"קונא" זו.

להכות את החוטאים לפני התפילה, היה מנהג מקובל.
בתקופות מוקדמות יותר, סקילה הייתה עניין שבשגרה. 
שמעון בן שטח - ויקיפדיה (הדגשה שלי):
שמעון בן שטח נזכר כמי שלחם בכיתות הכישוף שהיו נפוצות באותה תקופה במשנה[6] מסופר שכשראה צורך בכך נהג על פי הוראת שעה ויזם מאבק כולל בתופעת כיתות הכישוף, שבמהלכו באשקלון הוצאו להורג שמונים מכשפות ביום אחד, למרות ההלכה הרגילה האוסרת להוציא להורג יותר מאדם אחד ביום.

אז מה זה אומר לגבי בניית בית מקדש שלישי? 
איך אמורים להראות החיים אחרי שהוא ייבנה?
להחזיר את הקרבת הקורבנות, מדינה של חוק ההלכה, מלך שימלוך על ישראל ועל העולם כולו?
האם זה אומר להחזיר את השליטה לרבנים?

הרבנות הראשית לישראל שאנחנו מכירים היום, צריכה לעורר פעמוני אזהרה אצל החילונים, ובכלל. הוא לא חף משחיתיות כמו כל ארגון עם כח ממסדי מבוסס.

הרברט סמואל הקים את מוסד הרבנות הראשית.
בואו של הנציב העליון הרברט סמואל - הארכיון הציוני המרכזי.
הזכרתי אותו ואת בנו בשאלה 12 על מנורת הכנסת. זוהי משפחה מחוברת היטב בארגונים ממלכתיים.
סיימתי את הפוסט ההוא עם השאלות במה הם מאמינים, ולמי הם נאמנים. אני חושבת שחשוב להזכיר זאת גם כאן.

ארגונים מלכותיים, ארגונים סודיים, אי אפשר להתחמק מעולם הקונספירציה.

הנה ההרב קוק עם היד נעוצה במעיל. טוענים שזהו סימן להשתייכות לבונים החופשיים.
הרב קוק היה הרב הראשי האשכנזי הראשון.

הנה עוד שאלה מתבקשת. מדוע המבנים של הבונים החופשיים, הם בעלי מוטיבים מבית המקדש?
יכין ובועז ויקיפדיה
הבונים החופשיים מעמידים שני עמודים בפתח היכלם, עמודים המסמלים את העמודים שבפתח בית המקדש שבנה שלמה.

שלמה המלך, בית המקדש, הקבלה. אלו חלק בלתי נפרד מהבונים החופשיים. יש המקשרים אותם לשבתאים, ואת השבתאים לציונים ולאקדמאיים.
מי שבקיא בקונספירציות, מודע לכוח של ארגונים סודיים בפוליטיקה העולמית. נטען שיש סיניפים של הבונים החופשיים בכמעט כל מקום.

On April 2 in the spring of 2008, dozens of men from all corners of the globe, wearing festive ceremonial robes and serious expressions, marched towards a dark opening under the wall of the Old City of Jerusalem. 

מסתבר שב- 2008 גם להם היה מה לעשות מתחת לכותל. האם גם הם לוקחים חלק במילוי הנבואות?

נבואות, או שזה משהו אפילו גדול מזה?

 "מי ששולט על העבר שולט על העתיד. מי ששולט על ההווה שולט על העבר." ג'ורג' אורוול
אז מי שולט על ההווה, ומה הוא עשה עם העבר שלנו? 
עד כמה רחוק בעבר שלנו?

האם יכול להיות, שבספר הכי נמכר בעולם, נכתבה תוכנית
 מחופשת לנבואה. תוכנית, אותה תיבלו עם פלפולי קדושה, כדי לגרום לאנשים ליחל לה בכל מעודם. 
 האם כך הם שיכנעו מיליוני אנשים שבית מקדש, ומלך משיח הם לטובת הצי-בור?

האם יש אפשרות שהנבואות בתנ"ך הן בעצם תוכניות של ארגון סודי, עתיק ביותר?


בפוסט הזה תמצאו הרבה שאלות. התשובות הן בגדר רעיונות, הצעות לכיווני מחקר, וניחושיים אישיים. הכל כאן הוא לכאורה. על מנת לדעת מהי באמת האמת, כל אחד יצטרך לעשות את המסע שמתאים לו.

הערות, הארות, תוספות, שאלות, הכל יתקבל בברכה.
יש כאן מקום לכולם.
אשמח אם יתפתח דיון, ודרכו להעמיק עוד על הנושא.
תודה.  
כדי לקבל עדכונים, אפשר לעקוב אחרי בטוויטר.
רשימה מסודרת של השאלות, אפשר למצוא בתוכן עיניינים.
 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שאלה 27 - העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?

שאלה 37 - למה דווקא 6 מיליון?

שאלה 19 - האם יש קשר בין התפילין של היהודים לכעבה של המוסלמים?