שאלה 38 איפה קל למצוא את האמת? חלק ד׳ Patience (Sabali)

 Nas & Damian Marley - Patience

 Patience (Sabali)

קשה ביותר לתרגום, אנסה כמה שאוכל.
 בחרתי כמה משפטים נבחרים, ממליצה לקרוא את הכל.

This one right here is for the people
Let's go all the way in on this one

זה האחד כאן הוא בשביל האנשים
בוא נלך עד הסוף עם האחד הזה

...

Dem get tricked by the beast
But a where dem ago flee when the monster is fully grown?
Solomonic linage whe dem still can't defeat and them coulda never clone
My spiritual DNA that print in my soul and I will forever Own Lord

...

הם מוטעים על ידי החיה [בשאלה 36, אפשר למצוא הסבר על החיה]
לאן הם יברחו כשהמפלצת תהיה בוגרת.
שושלת של שלמה ...
הדי אן איי הרוחני שלי שחרטה בנשמה שלי ואני תמיד אדון לעצמי [מקווה שלא טועה בחלק האחרון]

Yeah, Sabali. Thats patience. That's what the old folks told me
Discovering the World before this World. A World buried in time
כן, סבלי. זה סבלנות. זה מה שהאנשים הזקנים אמרו לי
לגלות את העולם לפני העולם הזה. עולם שנקבר בזמן

Uncover with rhymes. It gets no realer
נחשף עם חרוזים, זה לא נהיה יותר אמיתי

Huh, we born not knowing, are we born knowing all?
We growing wiser, are we just growing tall?
Can you read thoughts? can you read palms?
Huh, can you predict the future? can you see storms, coming?
The Earth was flat if you went too far you would fall off
Now the Earth is round
If the shape change again everybody woulda start laugh
The average man can't prove of most of the things
That he chooses to speak of
And still won't research and find out

האם נולדנו לא יודעים, או שנולדנו יודעים הכל?
אנחנו גדלים להיות חכמים יותר, או אנחנו רק גובהים?
האם אתה יכול לקרוא מחשבות? האם אתה יכול לקרוא כפות ידיים?
האם אתה יכול לחזות את העתיד? האם אתה יכול לראות סופות באות?
העולם היה שטוח אם תלך רחוק מדי את תיפול
עכשיו העולם הוא עגול
אם הצורה תשתנה שוב כולם יתחילו לצחוק
האדם הממוצע לא יכול להוכיח את רוב הדברים
שהוא בוחר לדבר עליהם
ועדיין לא יחקור ויגלה

...

Who wrote the Bible? Who wrote the Qur'an?
And was it a lightning storm
That gave birth to the Earth
And then dinosaurs were born? damn
Who made up words? Who made up numbers?
And what kind of spell is mankind under?

מי כתב את התנ״ך? מי כתב את הקוראן?
והאם זה היה סופת ברקים שהולידה את העולם
ואז דינוזרואים נולדוֿ? לעזאזל
מי יצר את המילים? מי יצר את המספרים?
ותחת איזה כישוך האנושות נמצאת?

...

Don't you try and grab hold of my soul
It's like a military soldier since seven years old
I held real dead bodies in my arms
Felt their body turn cold, oh
Why we born in the first place
If this is how we gotta go?
Damn

אל תנסו לאחוז את הנשמה שלי
זה כמו חייל צבאע מאז גיל שבע
החזקתי גופות אמתיות ביידים שלי
הרגשתי את הגוף שלהם נהיה קר
למה נולדנו מלכתחילה
אם זאת הדרך שאנחנו צריכים ללכת?

This goes to all the wisdom and knowledge seekers of the World
Sabali, Patience, yeah
זה בשביל כל המחפשים ידע וחוכמה של העולם
סבלי, סבלנות.

ממליצה לאנשים להקשיב לעצה שלו, ולהתחיל לשאול שאלות. מה שהוא מעלה, אלו רק דוגמאות. יש עוד הרבה שמחכות לזמן המתאים להן.
להתחיל לחפש ידע וחוכמה של העולם.
והכי חשוב לזכור, סבלות

אני עושה את זה כבר שנים, ואני יודעת שזה עזר לי להבין ולהתמודד יותר נכון עם החיים.

לגבי הקליפ, הוא עמוס ברמזים, אבל זה לא ממש התמחות שלי, ויש לי סיכוי גדול לפספס דברים, אז משאירה את ההבנות המעטות שלי עם עצמי. 

___

בפוסט הזה תמצאו הרבה שאלות. התשובות הן בגדר רעיונות, הצעות לכיווני מחקר, וניחושיים אישיים. הכל כאן הוא לכאורה. על מנת לדעת מהי באמת האמת, כל אחד יצטרך לעשות את המסע שמתאים לו.

הערות, הארות, תוספות, שאלות, הכל יתקבל בברכה.
יש כאן מקום לכולם.
אשמח אם יתפתח דיון, ודרכו להעמיק עוד על הנושא.
תודה.  

כדי לקבל עדכונים, אפשר לעקוב אחרי בטוויטר.

רשימה מסודרת של השאלות, אפשר למצוא בתוכן עיניינים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שאלה 27 - העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?

שאלה 37 - למה דווקא 6 מיליון?

שאלה 19 - האם יש קשר בין התפילין של היהודים לכעבה של המוסלמים?