שאלה 36 - איפה יותר קל למצוא את האמת? חלק ג׳ $UICIDEBOY$


הגעתי להרכב הזה בעקבות כותרת של אחד מהשירים שלהם.
״אתם עכשיו מכוונים ל 66.6FM עם דיג׳יי אקסטזה, (השעה הכי חמה של הערב)״

Rapture מתורגם להתלהבות או אקסטזה, אך זהו גם מושג מאוד חזק לחלק מהנוצרים.
The rapture is an eschatological theological position held by some Christians, particularly within branches of American evangelicalism, consisting of an end-time event when all Christian believers who are alive, along with resurrected believers, will rise "in the clouds, to meet the Lord in the air."
תרגום שלי: ״ה Rapture הוא עמדה תאולוגיית חזון אחרית הימים, שנאחזת על ידי כמה נוצרים, במיוחד בתוך הענפים של ה אוונגליזם האמריקאי, המורכבים עם אירוע אחרית הימים, כאשר כל המאמינים הנוצרים אשר חיים, עם מאמינים שקמו לתחיה, יתרוממו ״לעננים, כדי לפגוש את האדון באוויר״.

זה לא הזוי לשער שלתאולוגיה הנוצרית יש משקל בבחירת השם, במיוחד שהמספר שנבחר לתחנת הרדיו הוא 66.6FM.

666 (מספר) ויקיפדיה: בנצרות מייצג המספר 666 את החיה, אחת מהדמויות השליליות המקושרות לאחרית הימים. בברית החדשה מופיע המספר 666 כ-"מספרה של החיה":
In modern popular culture, 666 has become one of the most widely recognized symbols for the Antichrist or, alternatively, the devil. The number 666 is purportedly used to invoke Satan.
תרגום שלי: בתרבות הפופ המודרנית, 666 נהיה הסימן הכי מוכר ל אנטיכריסט או, לחילופין, השטן. לכאורה משתמשים במספר 666 כדי לעורר את השטן.

כאשר נחשפים לקונספרציות, ולארגונים הסודיים עם פרמידות של מעמדות, אחד הדברים הבולטים הוא האובססיה למספרים.
המספר הכי מפורסם הוא ה המספר 666, שמוזכר בחזון יוחנן.
15 וַיִּנָּתֶן־לָהּ לָתֵת רוּחַ בְּצֶלֶם הַחַיָּה עַד־כִּי יְדַבֵּר צֶלֶם הַחַיָּה וְכֹל אֲשֶׁר־לֹא יִשְׁתַּחֲווּ לְצֶלֶם הַחַיָּה תַּסְגִּירֵם לַמָּוֶת:
16 וַתַּעַשׂ אֶת־אֲשֶׁר כֻּלָּם לְמִקָּטֹן וְעַד־גָּדוֹל אִם־אֶבְיוֹן וְאִם־עָשִׁיר גַּם־בְּנֵי הַחֹרִים גַּם־הָעֲבָדִים יַתְווּ תָו עַל־יַד יְמִינָם אוֹ עַל־מִצְחֹתָם:
17 וְלֹא־יוּכַל אִישׁ לִקְנוֹת אוֹ לִמְכֹּר כִּי אִם־בִּהְיוֹת עָלָיו תָּו הַחַיָּה אוֹ שְׁמָהּ אוֹ־מִסְפַּר שְׁמָהּ:
18 בָּזֹאת חָכְמָה מִי שֶׁבִּינָה לוֹ יְחַשֵּׁב מִסְפַּר הַחַיָּה כִּי מִסְפַּר אָדָם הוּא וּמִסְפָּרוֹ שֵׁשׁ מֵאוֹת וְשִׁשִּׁים וָשֵׁשׁ׃

תו על יד ימין או על המצח. בלעדיו אנשים לא יכולו לקנות או למכור. מספר שרבים משייכים אותו לשטן.
הגעתי למספר הזה, ולפסוקים האלו לראשונה בקשר לתאורית קונספרציה. תאוריה שנשמעה בהתחלה כמו סיפור מדע בדיוני, או לפחות מאוד עתידני, אך עם הזמן החלו להתגלות יותר ויותר ראיות מוצקות שזאת בהחלט אפשרות. כבר עובדים על דברים שנשמעים מאוד דומים לנבואה העתיקה.
תו, או צ׳יפ שאפשר יהיה לפתוח איתו דלתות, להפעיל מכונת צילום, להתניע מכוניות ולשלם על מוצרים.
כתוביות, תרגום שלי: חברה מויסקונסין מתקינה מיקרוצ׳יפ לעובדים שלה. 
הצ׳יפ יעניק גישה לבניין, יעזור לעובדים לקנות אוכל בעבודה, ויחבר אותם למחשב....
אתה יכול לעקוב אחרי חיות המחמד שלך עם אותה טכנולוגיה. לא כמו הכלב שלך, החברה אומרת שלא יעקבו אחרי העובדים. כמה חברות מעבר לים כבר אימצו את הטכנולוגיה. הסטרט-אפ השוודי, אפיסנטר, התחילו לשים מקרוצ׳יפים בעובדים שלהם ב 2015

תרגום שלי:
״כתוביות: מיקרוצ׳יפים מוכנס מתחת לעור של טכנופילים שוודים [טכנופיל - אדם בעל רצון להפתח לעולם הטכנולוגיה ולרכוש מיומנויות טכניות]. 
לאולרייק קסלינג יש צ׳יפ שהושתל ביד שלה, והיא יכולה לפתוח דלתות...
...ולהכנס לחדר כושר בלי כרטיס
כמו הרבה שוודים, היא מעדיפה נוחות על פני דאגה על הפרה של/חילול [violations] מידע אישי פוטנציאלית
אפשר להשתמש בצ׳יפ כדי להזמין כרטיסי רכבת״

לא לגמרי מבינה מהם הפרטים הטכניים של הפטנט, אבל החיבור בין 060606 ו CRYPTOCURRENCY - מטבע מוצפן, נשמע מעניין בהקשר לחזון שמתואר בספר חזון יוחנן.



The most important structural element, and the reason we are known as carbon-based life forms. About 12 per cent of your body’s atoms are carbon.

תרגום של גוגל: האלמנט המבני החשוב ביותר, והסיבה לכך שאנו ידועים בתור צורות חיים מבוססות פחמן. בערך 12 אחוז מהאטומים של הגוף שלך הם פחמן.

פחמן 12 ויקידפיה:
אטום של פחמן-12 מכיל 6 פרוטונים, 6 נייטרונים ו-6 אלקטרונים.

״מִסְפַּר הַחַיָּה כִּי מִסְפַּר אָדָם הוּא וּמִסְפָּרוֹ שֵׁשׁ מֵאוֹת וְשִׁשִּׁים וָשֵׁשׁ״

זאת רק ההתחלה. על המספר הזה יש המון סיפורים. למשל יש הטוענים שיש אנשים שכאשר הם מסדרים את האגודל עם האצבע המורה, ושאר האצבעות פשוטות הצידה בשבילם זה מסמל את המספר 666.

רבים חושבים שזה הסימן לאוקי, אחרים עושים זאת במדיצטיות, וכנראה זה נכון. עדיין, אין ספק שזה מוזר כמה סלברטיים צולמו עם סימן אוקיי בזויות מוזרות. זויות שלא ממש אפשר לקשר אותן למדיטציה, או לסימון של אוקיי.



המרכז המדעי cern, גם כן מעסיק רבים. ויקיפדיה: CERN (נהגה: סֶרְן) הוא המרכז הגדול בעולם לחקר חלקיקים. מרכז המחקר ממוקם על גבול שווייץ-צרפת, ממערב לעיר ז'נבה. CERN מפעיל מכלול של מאיצי חלקיקים. מאיץ LHC הבנוי במנהרה טבעתית מצפון ל-CERN הוא המאיץ הגדול בעולם, הן מבחינת האורך, הן מבחינת עלות ההקמה והן מבחינת האנרגיה שאליה מגיעים החלקיקים המואצים.


בלוגו שלהם אפשר להבחין ב 666.

ב-CERN חברות 22 מדינות, וביניהן ישראל, החברה משנת 2013, והיא המדינה היחידה שאינה מאירופה. בנוסף ישנן 5 מדינות ושני גופים בינלאומיים הנמצאים במעמד של משקיפים. CERN פועל כמרכז בינלאומי שמועסקים בו פיזיקאים מרחבי העולם. פיזיקאים רבים נוספים מבקרים בו לתקופות קצרות ועוסקים בהפעלת הניסויים הקשורים למאיצי החלקיקים הממוקמים בו. בנוסף לפיזיקאים נסיינים, מועסקים ב-CERN פיזיקאים העוסקים בצדדים התאורטיים של פיזיקת החלקיקים, ואליהם נלווים מהנדסיםטכנאים ואנשי מנהלה.


יש עוד דברים מוזרים לגבי המרכז הזה. מדובר במדענים מהבכירים ביותר. חברות בה 22 ובניהן ישראל. לכן טבעי יהיה לשאול למה שגוף מדעי מכובד שכזה, בוחר לשים פסל של שיווה, אל הודי.
On 18 June, CERN unveiled an unusual new landmark, a 2m tall statue of the Indian deity Lord Shiva.

מדוע גם שיטרחו לזייף טקס הקרבת קורבן אדם מול הפסל
 Spokeswoman at high temple of particle physics suggests ‘scientific users’ of the Geneva facility ‘let their humour go too far’ with staging of occult rite
תרגום שלי: הדובר של המקדש הגבוה של חלקיקי פיסיקה, מציע, ׳מדענים משתמשים׳ במתקן ג׳נבה, ׳נתנו להחוש ההומור שלהם יותר מדי רחוק׳ עם לביים טקס נסתר. 
The video includes the staged “stabbing” of a woman. It is filmed from the perspective of a secret viewer watching from a window above who, as the ceremony reaches its climax, lets out a string of expletives and flees with the camera still running.

The ceremony appears to have been staged in front of a statue of the Hindu deity Shiva that is on permanent display at the complex,

בכל מקרה הטקסים הרשמיים שלהם מספיק מוזרים, ולא מרגישים קשורים לחבורה של מדענים.

וזה ממשיך.

אם מארגנים מרוץ בעיר סיילם (מסצ'וסטס) (ווינט ״סאלם: העיר שמתפרנסת מציד מכשפות״), אז טבעי שהמרחק יהיה 6.66 או למתקשים 3.33

הגירסה הרשמית היא שסטיב ווזניאק אוהב מספרים עוקבים, והם הגיעו למספר 666, והחליטו להוסיף עוד שתיים.
יש כאלה שלא קונים את זה ומאמינים שזה קשור לחזון אחרית הימים.

 וזה גורם לאנשים לשים יותר לב שזה מופיע.


יש מקרים רבים שבהם מופיע המספר. ואפשר להבין מדוע יש שיתיחסו לזה כסתם צירוף מקרים.
תרגום שלי: ״זה לא משנה אם זה ב 6 דקות, 6 ימים , או 6 שבועות״

אפשר להגיד שאם מחפשים, אז גם מוצאים, וזה בעצם לא מוכיח דבר. אולי זה חוש הומור על חשבון אלו שמתעסקים עם הנושא.
יכול להיות, יכול להיות שמדובר בלא יותר מזה, אבל יכול להיות גם שלא. לדעתי עדיף להיות פתוח לאפשרויות.
בכל זאת מדובר בנושא מאוד טעון ושחור. במקרים מסויימים הם לא ממש מסתירים את הקשר.
למשל זמר מחליט למכור 666 זוגות של ׳נעלי שטן׳.
According to SAINT, there will be 666 pairs released with a hefty price tag of $1,018.

The redesigned Nike Air Max 97s features the numbers 666, a pentagram and "contains 60cc ink and 1 drop of human blood," according to a website for the shoes. The shoes retail for $1,018 and sold out immediately.

מדובר על נעלים שקוראים להם ׳נעלי שטן׳, עם המספר 666, עם פנטגרם (ויקיפדיה: לפנטגרם יוחסו יכולות כישוף, והרבה אנשים שעבדו אלילים ענדו תכשיט זה או אחר שיש עליו את הפנטגרם. הנוצרים השתמשו לעיתים קרובות בפנטגרם כדי לסמל את 5 פצעי הצליבה של ישו, והפנטגרם מתקשר גם עם הבונים החופשיים...) 60 סמ״ק דיו, וטיפת דם אחת של אדם.

The black and red footwear also includes a reference to the Bible verse "Luke 10:18," which translates to, "I saw Satan fall like lightning from heaven."
כמו כן יש על הנעל התיחסות לפסוק מהברית החדשה.
הבשורה על פי לוקאס פרק י: ״18 וַיֹּאמֶר אֲלֵיהֶם רָאִיתִי אֶת־הַשָּׂטָן נֹפֵל כַּבָּרָק מִן־הַשָּׁמָיִם׃״
פסוק 18. 6+6+6
הוא הוציא באותה קליפ מחריד, בו הוא רוקד על ברכי השטן, ולבסוף הורג אותו, לוקח ממנו את הקרניים שלו, ומצמיח כנפיים.


ל $UICIDEBOY$ יש שיר אחר שבשם שלו מופיע 666, שם מופיע השטן.
Worshipin' the devil
Demons inside of my fuckin' head
Grippin on my fuckin' Glock and now that mothafucka's dead
Quick in the night with the shit
Kill a busta burn that bitch
Don't give a fuck cause triple 6
תרגום שלי: סוגד לשטן
שדים בתוך הראש הדפוק שלי. 
אוחז בגלוק (אקדח), ועכשיו הב...ה מת
...
לא שם ז.. בגלל שלושת ה 6

השטן, בנצרות נקרא גם לוציפר.
לוּציפר (מלטינית Lucifer, "נושא אור"), הידוע גם כהֵילֵל בֶּן-שָׁחַר, הוא כינויו של השטן באמונה הנוצרית.
הצירוף "הֵילֵל בֶּן-שָׁחַר" ככינוי לכוכב השחר. בשל כך, פירשו הנוצרים את המילה "הילל" כשם פרטי של ישות מיתולוגית כלשהי שזוהתה עם "כוכב בוקר בן אור" שהיה כינוי של האל לוציפר "נושא האור"


Yet another line inside the cup
Another line you should look up
Another line that shook you up
I signed the line for Lucifer
״עדיין עוד שורה בתוך הגביע
עוד שורה שאתה צריך לחפש
עוד שורה שמזעזעת אותך
חתמתי את השורה בשביל לוציפר

בהמשך השיר יש עוד נקודה מעניינת.

Who am I? I am god, I am Basquiat
Yung Kurt Cobain with the scarred veins
מי אני? אני אלוהים, אני בסקיה
״קורט קוביין צעיר [לא בטוחה אם לזה הייתה הכוונה, ואם באמת מדובר בטעות כתיב. או שם לא מוכר] עם ורידים מצולקים״

כשהייתי צעירה שמעתי את נירוונה. בעקבות מותו של קורט קוביין , נחשפתי למושג מועדון 27. מסתבר שכנראה גם רבים אחרים. ויקפדיה: -1994, בעקבות מותו של קורט קוביין (מימין), סולנה של להקת נירוונה, התפרסם מועדון 27 בציבור. 
לא היה לי מושג מי ז'אן-מישל בסקיה, אבל הסקתי שכנראה הוא חבר באותו מועדון. חיפוש מהיר אישר זאת ויקפדיה :  בשנת 1988, כשהוא בן 27 בלבד, מת בסקיה כתוצאה ממנת יתר וערבוב קטלני של קוקטייל סמים.

האגדה אומרת שהם מכרו את נשמתם לשטן.
הרבה טוענים שזה מה שזה, אגדה.
666, לוציפר, בסקיה וקורט קובין.
האם יש סיכוי שיש בה אמת? יש מקרים שנראה שכן.

אחת מהדמויות המפורסמות מהמועדון, הוא רוברט ג'ונסון, ויקיפדיה: 
ג'ונסון מת ב-16 באוגוסט 1938, בגיל 27 ו-100 ימים. בעקבות זאת הוא צורף, באופן אנכרוניסטי, למועדון 27 והוא נחשב לחבר המפורסם הראשון במועדון.

אחרי כל זה, אמור לא להיות מפתיע שאחד השירים שלו נקרא Me and the Devil Blues
 
 
תרגום שלי:
״היום מוקדם בבוקר
כשדפקתי על הדלת שלי...
ואמרתי ׳הלו שטן
אני מאמין שזה הזמן ללכת.

אני והשטן
הלכנו  צד בצד...
ואני הולך להרביץ לאישה שלי
עד שאהיה מסופק״.

מה אנחנו אמורים להבין מזה?


בפוסט הזה תמצאו הרבה שאלות. התשובות הן בגדר רעיונות, הצעות לכיווני מחקר, וניחושיים אישיים. הכל כאן הוא לכאורה. על מנת לדעת מהי באמת האמת, כל אחד יצטרך לעשות את המסע שמתאים לו.

הערות, הארות, תוספות, שאלות, הכל יתקבל בברכה.
יש כאן מקום לכולם.
אשמח אם יתפתח דיון, ודרכו להעמיק עוד על הנושא.
תודה.  

כדי לקבל עדכונים, אפשר לעקוב אחרי בטוויטר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שאלה 27 - העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?

שאלה 37 - למה דווקא 6 מיליון?

שאלה 19 - האם יש קשר בין התפילין של היהודים לכעבה של המוסלמים?