שאלה 28 - לפי היטלר מה שני הדברים הראשונים שכדאי לעשות אם רוצים לפגוע ביהודים?

לפי היטלר מה שני הדברים הראשונים שכדאי לעשות אם רוצים לפגוע ביהודים?
אם רוצים לפגוע ביהודים, זה לפגוע בהכנסה שלהם, בשביל צריך קודם כל לעצור את עסקי המין והריבית. אפשר ללמוד את זה משני החוקים הראשונים שהוא יישם.
האמת, יש לי רק מקור אחד שמדבר על זה. חיפשתי קצת בגוגל, היטלר חוק ראשון. עולה חוק ההסמכה (גרמניה הנאצית). החוק שהפך אותו בעצם לדיקקטור.
הסיבה שאני מתיחסת לטענה הזאת, היא בגלל המקור. אני כמובן לא מכירה אותו אישית, בסך הכל ראיתי כמה הרצאות שלו ביו טיוב, עדיין העובדה שהוא רבי מוסיפה לדברים טעם שונה. הוא היה מוכרז כאנטישמי, אם לא הייתה לו כיפה ותואר של רב. לגבי אם זה נכון או לא לגבי החוקים, זה לא ממש משנה, כי מה שחשוב בעיני זה שהרבי חושב שהיטלר צודק.

תרגמתי אותו למתעניינים. תרגום חובבני, עם קשיי הבנה במושגים פיננסים.
00:10 ״שני החוקים שהיטלר יישם שלא רק שמו אותו בסטטוס אחר מכל אחד אחר לכל שאר ההיסטוריה,  אלא גם עשה את מה שנקרא עד היום הנס הפיננסי הכי גדול בהיסטוריה״. 
0:40 חוק מספר אחד , אין יותר פורנוגרפיה, אין יותר הומוסקואל, שום דבר מהזבל הזה. 
ברלין בשנות ה - 30  וה - 20 הייתה הסודם ועמורה של הזמנים ההם. הם היו הלאס וגאס של אז... הוא הוציא את הדברים האלו מחוץ לחוק, הרשה לסגור את כל הברים, כל המועדונים של הומאיים, כל ההפקות שכולם נוהלו על ידי יהודים, למרבה הצער.
1:20 החוק השני, אסור לקחת ריבית. למה היה אכפת לו מריבית? כי כל האשנים שהיה להם כסף שהלוו כסף היו יהודים. הוא לא אהב את זה... בגלל הריבית הגבוהה שהיהודים גבו זה הרס, השמיד את הכלכלה בגרמניה. כמו שהם הרסו את רוסיה כמה שנים לפני כן, דרך הקומניזם שם, יהודים הרסו את רוסיה, לא גוים. יהודים. קומוניזם זה מהיהודים. 
אל תתנו לאף אחד לבלבל אתכם. תסתכלו על ההיסטוריה, קרל מרקס,  וכל הרשעים האחרים, כולם יהודים. רשעים, אבל עדין יהודים. הם הרסו את רוסיה, והוא כתב במין קאפ, הם הרסו את רוסיה, עכשיו הם רוצים להשמיד את גרמניה. לכן אני צריך להרוס אותם. 
זה לא אומר שהוא צודק, זה רק מה שקרה באמת בהיסטוריה. הוא ראה שהיהודים שלטו במערכת הכלכלית, והם גובים כזאת ריבית גבוהה, הם הרסו את הכלכלה הגרמנית, עד למצב שעד ההגעת לחנות לקנות לחם היית צריך לקחת כרכרה מלאה בכסף. עד שתגיע לחנות, זה לא היה מספיק. 
2:50 בזמנים ההם היה משבר כלכלי בכל העולם. כולם היו במשבר כלכלי. אמריקה, אנגליה, כולם נפלו, גרמניה נפלה גרוע יותר מכולם, אבל אחרי שהוא העביר את החוק שאין יותר ריבית, תוך 6 שנים גרמניה נהייתה שמדינה המובילה עם הכלכלה העשירה ביותר. קראו לזה נס כלכלי. למה? כי הם היחידים שהיו אמיצים לעצור ריבית. 
זאת אחת הסיבות הכי גדולות למה הוא שנא יהודים. בגלל שהם הרסו את הכלכלה, בגלל תאוות הבצע שלהם. 
זה לא עושה אותו צודק. אל תתן לזה לבלבל אותך, אבל זה קורה שוב. עסקים של הלוואות (cash advance) עכשיו, הם הורים את הכלכלה של אמריקה. למה? בגלל שכל האנשים שלא פרעו את החוב, כל האנשים שנגנב מהם, אלו עסקים קטנים. עסקים קטנים הם אלו שבונים את הכלכלה, לא עסקים גדולים, קוקה קולה, אפל, אמזון, הם טובים לעסקים, אבל הם לא הכלכלה.... כי עסקים קטנים הם מעסקים הכי הרבה אנשים. וזה מה שקורה עכשיו.
4:40 הולך להיות פיצוץ גדול בהקף שאתה תוכל לראות איך אדום, כמו שהתורה אומרת, אדום יחזרו, אדום נהייתה אמריקה... למה? בגלל שאמריקה היא אדום אחרי הכל, אבל אתם תראו מה יקרה, ואתם תראו שפתאום השש מיליון יהודים שבאמריקה, מרגישים בנוח, לפעמים הם בממשל, בפוליטיקה, מנהלים עסקים גדולים, וכו׳. אותו הדבר בדיוק בגרמניה. היינו בפוליטיקה, היינו בעסקים, שגשגנו, היה לנו נהדר. ביוון אותו דבר, ברומא אותו הדבר, במצרים אותו הדבר [כתבו שהם היו עבדים, לא? פיספסתי משהו?]. אנחנו נהיים רודפי בצע, אנחנו נהיים חוטאים, אנחנו נהיים רשעים, ואז השם מעניש, עם אותו גוי שרציתי להפוך לכמוהו. וזה מה שקורה מתחת לאף שלנו. 
6:30 היה לי עסקים פיננסים יותר מכל רבי בעולם. הייתי בוולסטריט לפני שנהייתי רבי.
7:40 אסור להלוות ליהודי אחר עם ריבית, היוצא מן הכלל הוא אם היהודי שלווה את הכסף הוא מחולל שבת. אפשר לגבות ממנו ריבית, אבל עדיין לא ממליצים לעשות את זה. כי אם היהודי עושה תשובה אתה צריך להחזיר לו את כל הכסף של הריבית. 
8:10 גם אם אתה רק מתעסק עם גויים עדיין אסור לך לעשות משהו שנקרא usury, נשך/ריבית קצוצה, זה לגבות יותר מדי ולהלוות כסף בדרך כזו, או לעשות עסקים בדרך כזו שזה פוגע בציבור. כאשר את גובה ממשהו ריבית שגבוהה הרבה יותר מהנורמה, הנורמה זה התעריפים של הבנקים הרגילים, ומה שחוקי לפי החוק,  
10:30
בלומברג. לכו לגוגל וחפשו cash advanced business. זהו מאמר עם 5 חלקים שמסביר את כל התעשיה. כל מה שאמרתי, עם קצת סוכר על זה. על מה שאמרתי בלי הקטע של התורה. אני אגיד לכם בדיוק על כל העברינים שנמצאים בעסק הזה. לצערנו, דבר אחד שאנחנו יודעים, אני יודע אישית, שהמאמר לא יודע כל כך הרבה, שבעיקר האנשים שנמצאים בעסק הזה הם אנשים שהיו רגילים להיות בעסקים של תיווך שנכנסו לכלא. עברינים, גנבים, פסיכופטים, מאפיה, אבל בעיקר אלו יהודים אורתודוקסים. בעיקר אלו יהודים אורתודוקסים שממנים את זה, מוכרים את זה, ויש גם ילדי ישיבה שאין להם שום מיומנות כלשהי, נכנסים לעסק הזה ומתחילים להרוויח 10 20000 בחודש, בלי לדעת מה לעשות״. 

זהו. עדיף שלבינתיים את השאלות שעולות לי אשאיר לעצמי. משאירה את ככה, שכל אחד יקח את המידע הזה ויעשה איתו מה שהוא רוצה. 

בפוסט הזה תמצאו הרבה שאלות. התשובות הן בגדר רעיונות, הצעות לכיווני מחקר, וניחושיים אישיים. הכל כאן הוא לכאורה. על מנת לדעת מהי באמת האמת, כל אחד יצטרך לעשות את המסע שמתאים לו.
הערות, הארות, תוספות, שאלות, הכל יתקבל בברכה.
יש כאן מקום לכולם.
אשמח אם יתפתח דיון, ודרכו להעמיק עוד על הנושא.
תודה.  

כדי לקבל עדכונים, אפשר לעקוב אחרי בטוויטר.
רשימה מסודרת של השאלות, אפשר למצוא בתוכן עיניינים.

   

תגובות

  1. כנראה מתכוון במצרים לפני שהתחיל העבדות
    כמו שמופיע בפסוקים הראשונים של ספר שמות "ובני ישראל פרו וישרצו וירבו ועצמו במאוד מאוד ותמלא הארץ אותם"
    זה היה אחרי תקופת יוסף שהיה משנה למלך משגשג (שגם הציל את כולם מ7 שנות הרעב (אך גם בגלל זה כולם איבדו כל ממונם ומכרו עצמם לעבדי הממשל עבור אוכל))
    ובפסוק אח"כ מופיע "ויקום מלך חדש על מצריים אשר לא ידע את יוסף. ויאמר אל עמו הנה עם ישראל רב ועצום ממנו הבא נתחכמה לו פן ירבה, והיה כי תראנה מלחמה ונוסף גם הוא על שנאנו"...
    בהצלחה
    ותודה על השיתופים המחכימים שלך

    השבמחק
    תשובות

    1. צודק. הגיוני שהוא התכוון לתקופה הטובה במצרים. ואם המצב היה נשאר טוב, לא הייתה להם סיבה לעזוב.
      תודה על התגובה.
      קשה לעשות סדר בתוך כל הבלגן של המחשבות. הגיוני שגם יתפספס לי לפעמים, אפילו דבר מובן מאליו.
      זאת הסיבה שאני דואגת להשאר במוד של שאלות.

      ותודה על המילים החמות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שאלה 27 - העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?

שאלה 37 - למה דווקא 6 מיליון?

שאלה 19 - האם יש קשר בין התפילין של היהודים לכעבה של המוסלמים?