למה פתחתי את הבלוג?

כדאי שאתחיל קודם עם השאלה, מי אני???
אז קודם כל, אני דמות מפוברקת.
אני יודעת, מאכזב..., אבל זה מה שיש.

בסוף 2006 נכתבתי לראשונה.
לממציאה שלי לא היה דחף לפרסם את מעללי. היא הרגישה שאני לא בשלה מספיק לחשיפה.
ביננו היא צדקה. 
השנים עברו, דמותי התגלגלה והתפתחה באלמוניות מבורכת, 
בזכותי יצאנו, אני וממציאתי למסע מרתק.
אני מרגישה כבר הרבה יותר בשלה, לה לקח קצת יותר זמן.
הרעיון לחשוף אותי ואת הסיפור שלי בבלוג, כבר היה בתוכנית לפני יותר משנה.
אז מה השתנה?
העולם השתנה?!
הגיעה הקורונה!
מה שהיה נשמע כתאוריה עד אז, נהפך למציאות.
היא קראה לראשונה על חיסונים ושבבים, עוד שהייתי בחיתולים, אבל לא הרגישה מתמחה מספיק בשביל לחשוף את מה שלמדה עד עתה.
סוף סוף היא הבינה שגם לה יש מה להוסיף. גם לה יש תאוריות משלה על המצב.
מתוך הרגל, הוחלט להמשיך להשתמש בי, דמות שנוצרה בדמיונה.
כך היא רוצה, ואני לא מתווכחת. אני אפילו גם דיי מבינה מאיפה זה בא.

אז הנה אני כאן ממלאת מקום בשבילה.
נעים מאוד, רקפת.

אז אחרי שסגרנו את זה, נעבור לשאלה המקורית.
מה מטרת הבלוג?
התחלתי את הבלוג כדי לע שות סדר בכל השאלות, תשובות ועוד שאלות שנאגרו אצלי עם השנים.
אני רואה את זה כמו "משחק פאזל", שחלק מהעניין הוא למצוא את החלקים, ולהצליח לדעת מתי הם מזוייפים. 
הבלוג נפתח על מנת לנסות פעם ראשונה להרכיב תמונה יותר מאורגנת ומובנת. אנסה לחבר את חלקי פאזל שאספתי עד עכשיו, בידיעה שעצם תהליך ההרכבה, יוביל לחלקים חדשים שישלימו את התמונה הגדולה.
מדובר באוסף של מקורות לאינפורמציה שמצאתי כחשובות, עם תיבול ברעיונות ומסקנות אישיות.
לא תמצאו כאן תשובות מוכנות להגשה על המגש.
 בסוף כל אחד צריך לעשות מחקר אישי, כדי להגיע להבנה.

המשך אוסיף גם פרקים על חיי.  

22 יולי 2020 
עדכון...
אז הגעתי סוף סוף לרגע שה-בהמשך נהפך לעכשיו.
בלוג/ספר

אז אם כל זה נשמע לכם מעניין, מוזמנים לבקר.
כדי לקבל עדכונים, אפשר לעקוב אחרי בטוויטר.
רשימה מסודרת של השאלות, אפשר למצוא בתוכן עיניינים.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שאלה 27 - העולם בטירוף, איך בכל זאת אני רגועה?

שאלה 37 - למה דווקא 6 מיליון?

שאלה 19 - האם יש קשר בין התפילין של היהודים לכעבה של המוסלמים?